dimarts, 19 de juny del 2012

Els conillets es fan molt graaans !!

Mireu com gronxo a l’Aritz !!


Xiu, xau !!  anem a dalt i a baix !
Ens agrada sortir al pati
Jo avui, ja no puc més !!
Lluiiiis !!
La Marta ens explica moltes coses
I ens fa riure
Mireu com ric !!
Ara anem a cantar
I també fem gestos !!
Arri, arri !! Adéu que marxem
amb la zebra
Doncs jo m’agafo el osset
Nosaltres juguem a fer menjars
I jo estic pensant d’agafar l’hipopòtam i també marxar
Ooooooooh !! Ens ve a veure un pallasso


Començo a relaxar-me

Jo vaig a recollir la zebra
 

Ens agrada cuinar i menjar




També fem diferents sorolls !!

Estic pensant que potser ja tinc prous sonalls

No se quin triar

jo tampoc








M’agraden molt les pilotes

Aviat m’agafarà la son


Jo ja estic, de jugar amb els sonalls

M’agraden els ossos

Ara me’n vaig amb el cotxe




Moltes felicitaaaaats !!

Estic content !!

Viscaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!
Jo estic pensant que faré ara








1 comentari:

  1. Que guapos són els meus Conillets!! Us estimo!! Una abraçada de la vostra Marta!! :)

    ResponElimina